DESSIE MISSHANLAND?!

''Jag har blivit misshandlad.''

Dessie skriver nu på sin blogg att hon har blivit misshandlad! :(
hon skriver att hennes pojkvän tagit hand om henne hela dagen..
att hon har en stor blåtira på ena ögon! att hon inte kan öppna ena ögat.


bilden är tagen från hennes blogg!
dessie skriver att hon behöver lite tid för sig själv! Ja det förstår vi dessie!

det går''rykten'' om att det skulle vara hennes föredetta bästa kompis som har misshandlat henne. Pf.
vilket jag inte tror på!
då gjorde jag såhär! jag gick in på hennes fd bästis blogg, Här och letade efter något ''bevis'';)  så läste jag om hennes inlägg HÄR. jag tror inte på dessie. tror på henne.
Men jag fattar inte .. :o

Vad tror ni?

dessie kommer nog lägga upp ett inlägg under kvällen där hon ''små-dricker'' lite!
Men jag vet inte!


Kommentarer

Kommentera här!:

vad heter du?:
är du här ofta?

Msn/E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0