Dessies klocka är ÄKTA.

dessies nya klocka för 70.000
SNYGG. fast enligt min smak lite ''killig''

vissa säger att det inte är en äkta.. PF. då vet ni inte vad ni snackar om?
det är en äkta, eftersom min pappa har en liknande...det går inte att förfalska .. (jo det går men då syns det..);) eh, så alla ni som säger att den är falsk vet inte ett skit! och varför skulle dessie ljuga? hon har ju pengar? SER DEN FALSK UT? VISA MIG.

Ps, alla ni som klagar på skvallerbloggar.. att de är skit.. SLUTA LÄS FÖR FAN. skaffa ett liv istället för att kommentera onödiga saker.. jah skriver detta till de som bryr sig! Och jag tror ändå jag vet vad jag säger eftersom jag har ca 50 läsare bara efter 1 dag. PF.
snacka om Nolifer.
någon jävla bög

Kommentarer

Kommentera här!:

vad heter du?:
är du här ofta?

Msn/E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0