Paow

Paow skriver nu på sin blogg ''Jag är slut som artist. Jag är ingen rockstar, jag är bara en 18-årig fjortis.
Och jag är inte så oskyldig längre. Jag har gjort allt som man kan göra, tror jag i alla fall.
Och jag har lekt av mig, det enda som fattas nu är en porrfilm, en knarkskandal och ett omslag utan BH så är jag done. Det är jag och Lohan. Nu ska jag skaffa mig ett stadigt liv tillsammans med in sambo och kärlek Steffi ;-) Jag börjar träna på fredag med min PT Philip. Äntligen! I am out bitches!''




Bara jag som är trött på att alla ska lägga upp bilder när du ''solar'' vad vill du visa? du vill bara ha uppmärksamhet! dra ner trosan lite mer ;)
Eller vad säger ni?
är det snyggt att ta bilder så? är det ''modet''??? nej, jag skulle inte tro det!

Inlägget va om Paow



Kommentarer

Kommentera här!:

vad heter du?:
är du här ofta?

Msn/E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0